12 Kasım 2020 Perşembe

Arkadaşa İyi Geceler Mesajları ve Sözleri

 Arkadaşınıza, dostunuza, kankanıza yollayabileceğiniz en güzel ve özel arkadaşa iyi geceler sözleri ve arkadaşa iyi geceler mesajlarımızı buradan takip edebilirsiniz.

Canım arkadaşım, en talı uykular, en güzel rüyalar seninle olsun. Gecen güzel, sabahın aydınlık olsun. İyi geceler.

İyi geceler dostum. Sabah huzurlu bir güne merhaba demen dileğiyle mutlu geceler.

Sen gülerken yanındakilerde güler ama ağlarken yalnız ağlarsın, onun için öyle bir ağaca yaslan ki asla yıkılmasın, öyle bir arkadaş edin ki seni asla bırakmasın. İyi geceler biricik arkadaşım.

Rüya, biz uyurken kalbimizin tuttuğu bir dilektir. Arkadaş ise uçmayı unuttuğumuzda bize kanatlarını açan bir melektir. İçinden ne çıkacağını bilmesek de açtığımız zarflardan hep güzel şeyler çıkması dileğiyle. İyi geceler arkadaşım.

Her insanın hayatının içinde sırtını dönüp güvenebileceği bir arkadaşı olması ne güzel bir şeydir. Onun için ben diyorum ki iyi ki varsın iyi ki benim hayatımda ve benim arkadaşımsın. Mutlu ve güzel geceler arkadaşım.

Dertlerimi paylaşan, bana her daim zaman ayıran, yiyeceği lokmadan bana da ayıran can dost, Allah’ın rahmeti üzerine olsun, en hayırlı en güzel geceler senin olsun.

Günün zor geçti diye üzülme dostum. Kim bilebilir ki yarının bugünden daha hayırlı olmayacağını. Kim bilebilir ki Allah’ın mucizelerinin yarın üstüne yağmayacağını. Allah’a emanet ol, iyi geceler dostum.

En sıcak güneşin sana doğması dileğiyle, huzurlu, mutlu, iyi geceler dostum.

Bir şey gelse başıma, inan ki hiç duraksamadan hemen arayacağım insanlar arasındasın. İyi ki varsın, iyi ki benim arkadaşımsın. Gecen hayırlı olsun arkadaşım.

Bir umut serpilsin yüreğine, bin tatlı mutluluk doğsun gecelerine, bin bir hayalin gerçeklerle buluşsun, her şey kendin gibi güzel olsun. İyi geceler arkadaşım.

Hep zamana yenik düştük, esiri olduk anlamsız koşuşturmaların. Ama bir kez adını yüreğimize kazıdığımız dostlarımızı hiçbir zaman unutmadık. İyi geceler dostum.

Zaman gelir yollarına kar yağar, etrafını hüzün bulutları sararsa, ne zaman bir dosta ihtiyaç duyarsan dost olabildiğim kadar buradayım. İyi geceler arkadaşım.

Arkadaş deniz kenarındaki taşlara benzer. Önce tek tek toplarsın sonra birer birer denize atarsın ancak bazılarına kıyamazsın. İşte sen o kıyamadıklarımdansın. İyi geceler güzel arkadaşım.

Bazen seninle atıştık, dalaştık kavga ettik, bazen bir hiç uğruna tartıştık. Ancak ikimiz bir türlü kopamadık. İşte gerçek arkadaşlık budur. İyi geceler arkadaşım.

Mutluluğun peşinden koşma mutluluk senin peşinden koşsun ve hayatta öyle mutlu ol ki gözlerinde akan bir damla yaş arayıp da bulamayanların sadakası olsun. İyi geceler canım arkadaşım.

Kapattığınız sadece lambanızın ışığı olsun. Yüreğinizin ışığı hiç sönmesin iyi geceler.

Her şeyin zamanı var; yaşamanın, sevmenin ve ölmenin zamanı. Ama şimdi uyumanın zamanı hadi bakim iyi geceler.

En güzel gecelerin en güzel rüyalarını gör arkadaşım tatlı uykular. İyi geceler arkadaşım.

Gecen güzel, aydınlık ve keyfin sürekli olsun. İyi geceler, güzel düşler arkadaşım.

Sabah görüşmek dileğiyle, iyi geceler dostum.

Allah’ım sana en güzel uykuları ve benli rüyaları bahşetsin arkadaşım.

Allah’ım en güzel yarınları senin için versin. İyi geceler arkadaşım.

Seni seviyorum değerli dost. Gecen hayrola.

Senin gibi bir dostum var. Daha ne isterim ki. Gecen hayır olsun canım dostum.

Tatlı uykular canım arkadaşım, gözlerini açtığında güneş doğduğunda yüreğin sevgiyle dolsun. İyi geceler.

Ne diyeyim bilmiyorum ama şunu demekten başka bir şey gelmedi aklıma, iyi ki varsın. Mutlu ve güzel geceler arkadaşım.

Gönüldesin, dilde güzel sözdesin. Daima bizimlesin. Allah rahatlık versin iyi geceler kardeşim.

Hayatında huzur ve güzellikler daim olsun. Seni seviyorum arkadaşım. İyi geceler.

Kaynak: Arkadaşa İyi Geceler Mesajları

Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder